minicrm wygląd

Jak wybrać dobry CRM?

Wybór właściwego systemu do zarządzania relacjami z klientami powinien być decyzją na lata. Raz wdrożona w firmie aplikacja ma służyć przedsiębiorstwu i jego pracownikom przez jak najdłuższy czas. Co zrobić, aby CRM okazał się strzałem w dziesiątkę?

Funkcjonalność systemu

Dobry CRM powinien cechować się elastycznością swoich funkcji, co oznacza, iż rozwój systemu powinien iść w parze wraz ze zmieniającymi się potrzebami firmy. Ważne, aby aplikacja była przyjazna dla użytkownika i intuicyjna w swojej obsłudze. Dzięki temu każdy z odbiorców systemu, nawet ci, którzy wcześniej nie zetknęli się z podobnymi rozwiązaniami informatycznymi, będzie mógł w łatwy sposób opanować wszystkie funkcje CRM-u. Warto przed zakupem aplikacji wiedzieć, czy potrzebujemy systemu dla konkretnej branży i tym samym będziemy korzystać z wszystkich, nawet najbardziej specjalistycznych jego funkcji czy wystarczy nam CRM uniwersalny, oferujący najważniejsze opcje, które w pełni wyzyskamy.

Wybór firmy

Jaki dostawca CRM-u będzie najlepszy? Taki, który ma już na swoim koncie referencje od zadowolonych klientów. Sprawdźmy te rekomendacje oraz to, jakie firmy je wystawiły. Cenna jest również możliwość przetestowania darmowej wersji aplikacji, dzięki której możemy podjąć ostateczną decyzję o zakupie danego systemu CRM.

Dobry CRM to taki, który dopasowuje się do potrzeb firmy i oczekiwań użytkowników. Aplikacją taką jest miniCRM, zaprojektowany specjalnie dla mikro i małych przedsiębiorstw. W zależności od liczby obsługiwanych klientów oraz korzystających z systemu odbiorców, twórcy aplikacji oferują cztery plany abonamentowe, które wraz z rozwojem firmy można dowolnie zmieniać, a na stronie minicrm.pl oferują każdemu przetestowanie darmowej demonstracyjnej wersji aplikacji.

0 komentarzy

Odpowiedz

Chcesz wziąć udział w dyskusji?
Śmiało, napisz coś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *