Czym się kierować przy wyborze CRM?
Chcesz kupić system CRM, aby sprawniej zarządzać relacjami z partnerami biznesowymi Twojej firmy, ale nie wiesz, na co zwrócić uwagę przy wyborze właściwej aplikacji. Czynników, które mogą zadecydować o kupnie odpowiedniego systemu jest wiele, poniżej dwa z nich – moim zdaniem jedne z ważniejszych.
Pomoc techniczna
Wsparcie firmy sprzedającej system CRM nie powinno kończyć się na wdrożeniu przez nią aplikacji. Dopiero bowiem po implementacji systemu, gdy przychodzi do samodzielnego użytkowania CRM-u, pojawiają się wątpliwości do rozwiązania oraz pytania o jego poszczególne funkcje. Wsparcie posprzedażowe oraz przyjazna pomoc techniczna, na którą można liczyć w każdej chwili to ważne czynniki decydujące o wyborze konkretnego systemu do zarządzania relacjami z klientami.
Bezpieczeństwo danych
Systemy CRM to obecnie w większości aplikacje działające w tzw. chmurze, czyli w wirtualnym dysku. Oznacza to, że do korzystania z CRM-u wystarczy dostęp do Internetu oraz przeglądarka www. Ważne, aby wybierając system, zwracać uwagę na gwarancję, jaką daje nam firma sprzedająca aplikację, iż wszystkie dane wprowadzane do systemu są zabezpieczane według najwyższych standardów.
Zabezpieczenie danych oraz wsparcie techniczne to gwarancje, jakie mają obowiązek dać Ci firmy oferujące nowoczesne systemy CRM. Aplikacją taką jest prosty CRM dla mikro i małych przedsiębiorstw – miniCRM.pl. Twórcy systemu odpowiadają na każde pytanie użytkownika, nie lekceważąc żadnego problemu. Ponadto, wszystkie informacje wprowadzone do aplikacji przechowywane są w profesjonalnej serwerowni i codziennie wykonywana jest ich kopia zapasowa.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!